Klacht: Geen drankje gehad

op 16 juni 2016 over Julia s Pasta in de categorie Horeca

Ik heb bij jullie eten besteld en daarbij ook een drankje.. Heb nooit een drankje gekregen, maar er wel voor betaald. Zelfs een bonnetje kon er niet van af, heb staan wachten op mijn pasta zonder bon. Dat leek mij oke, aangezien het niet druk was. Naderhand in de trein ben ik er achter gekomen dat ik mijn drankje nooit gehad heb en ben niet te stellen hier over. Jammer jammer weer. Had jullie hoog staan.

Suggestie, geef klanten hun drankjes waar voor ze betalen. Ik zie graag een vergoeding hiervoor terug, deze 2 euro had ik beter kunnen besteden.

Als mijn dorst nu gelest wordt natuurlijk, misschien een vergoeding om daadwerkelijk de dingen te krijgen waarvoor ik heb betaald? Het was namelijk niet mijn initiatief om drinken te nemen, maar een aanbod van uw werknemer. Ik krijg hierdoor het idee dat uw werknemer een kans vrij speelt om weer extra 2 euro uit de kas te halen. Ik hou het hier niet bij.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Julia s Pasta

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Julia s Pasta nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Syllous