Klacht: Geen doorkomen aan

op 12 september 2018 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

geen of weinig wifi al 3 x monteur geweest maar geen resultaat als ik monteur wil laten komen moet ik de 4e middag vrij nemen wat mij veel geld kost. financiële vergoeding valt niet over te praten alleen herinneringen en aanmaningen sturen omdat ik de rekening niet meer betaal

Gewenste Oplossing:

als ik fatsoenlijke wifi hebt zodat ik kan werken en een financiele tegemoetkoming omdat ik al heel lang betaal voor wat ik niet krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Agnes van den Hoek