Klacht: Geen doeken geleverd

op 29 juni 2012 over Linnenfotoschilderij in de categorie Internetshops - bedrukte produkten

Enige tijd geleden heb ik geprobeerd om mijn kadobon in te wisselen. Dit lukte niet. Het bedrijf gegoogeld en kwam tot de conclusie dat ik waarschijnlijk pech zou hebben en dat mijn vrienden die het kado gaven zijn opgelicht. Toch proberen te bellen, mailen etc. Tot ik opeens een mail kreeg met de vraag om foto’s te sturen en mijn adres. Na dit gedaan te hebben niets meer gehoord. nu maak ik me enigzins zorgen, want je stuurt toch foto’s op! Wat gebeurt daar dan mee? Het is schandalig dat dit bedrijf er nog steeds mee weg komt! En wij zitten zonder huwelijkskado…

Ik zou graag gewoon de bestelde foto's ontvangen. Zoveel moeite kan dat toch niet zijn? Gewoon je afspraken nakomen? Er is immers betaald! En het gaat om ons huwelijkskado. Het is ook belangrijk voor onze vrienden.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Linnenfotoschilderij in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Linnenfotoschilderij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Linnenfotoschilderij

Heeft op 14 september 2012 om 08:15 geantwoord

Er is met deze mensen via de mail contact geweest en hen daarin een aanbod gedaan.

Alle klachten die gemeld zijn door Rian197