Klacht: Geen deal, onbereikbaarheid klantenservice, retourservice werkt niet

op 28 mei 2020 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Vandaag heb ik 2 pakken mondkapjes binnengekregen. Wat me direct opvalt is dat 1 doos open is bij ontvangst. Het plastic zit nog om de kapjes waardoor is vast te stellen dat ik ze niet heb uitgeprobeerd, maar er zit geen plastic verzegeling op het doosje. Dit helpt mee me te bedenken. Ik twijfelde namelijk al over of ik niet liever wilde gaan voor uitwasbare kapjes.

Vervolgens meld ik het retour aan, maar worden postcodes(ook niet van straten in de buurt) steeds niet herkend(in verschillende browsers geprobeerd). Vervolgens bel ik, is de klantenservice gesloten, terwijl die open zou moeten zijn volgens de website. Zeer frustrerend!

Website dient bijgewerkt te worden zodat alle klanten eenvoudig kunnen retourneren. Jullie dienen telefonisch bereikbaar te zijn als jullie op de website schrijven dat jullie bereikbaar zijn. Daarbij wil ik dat mijn producten worden teruggenomen aangezien ik de producten niet heb opengemaakt en ze niet meer wil.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Koopjedeal.nl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 28 mei 2020 om 13:19 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht JVMklacht

3 maanden geleden - Ik heb een aardige mevrouw aan de telefoon gehad. Het oplossingsvoorstel was fatsoenlijk, ik wacht de afgesproken acties af. Ik hoop dat die acties net zo snel zullen volgen als jullie telefoontje van daarjuist. Het snelle reageren was prettig, dank daarvoor.

Alle klachten die gemeld zijn door JVMklacht