Klacht: geen coulantie

op 04 mei 2013 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Vorig jaar was ik na een lange rouwperiode zover dat ik een nieuw begin wilde maken. Een verhuizing met nieuwe meubeltjes. Ik heb het complete interieur gekocht bij Leen bakker te Den Bosch.
In januari 2013 kreeg ik eindelijk de delen van de buffetkast geleverd. Nadat Jan,een monteur die ik kon regelen via Leenbakker, alles in elkaar had gezet bleek er kleurverschil in te zitten. De delen die een andere kleur hadden werden opnieuw besteld. Toen Jan de nieuwe delen bij mij thuis uit de verpakking haalde, bleek het kapot te zijn. Maar weer een nieuwe besteld. Maar helaas weer kapot. Ik heb Leenbakker verzocht om de complete kast opnieuw te bestellen zodat er geen kleurverschil in zou zitten. Die ben ik in hun magazijn gaan bekijken, het had me tenslotte al 3 vrije dagen gekost. Ook hier bleek kleurverschil in te zitten.
Inmiddels zijn we 6 maanden verder, heb ik een half interieur, het heeft me 3 dagen gekost en 56 euro aan montage kosten.
Ik belde naar Theo Donkers, bedrijfsleider te Den Bosch of ik compensatie kon krijgen maar het enige wat ik te horen kreeg is een aanbod om de kast voor de helft van de prijs te krijgen met de tekst “we hebben ons best gedaan”.
Geen sorry, helemaal niks. Zoals ik al zei, 3 vrije dagen, 56 euro en een half interieur.
Ik belde naar de vestiging met het verzoek of ze in de andere winkels wilde informeren of ze daar nog een buffetkast hadden. “Nee want die zijn niet meer in de collectie” kreeg ik te horen. Na lang aandringen heeft de medewerker toch de moeite genomen om in het computersysteem te kijken. In Arnhem was er nog 1 maar ik kreeg gelijk te horen dat het geen optie was om de kast naar mij te vervoeren omdat het nooit heel aan zou komen.
Het is voor mij duidelijk dat ik als klant wel alle moeite heb gedaan maar dat Leenbakker het heeft laten afweten!!!

Compensatie voor de gemaakte kosten

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door mkp68