Klacht: Geen correcte afhandeling retour

op 24 augustus 2017 over BestSeller in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste lezer, ik heb enige tijd geleden een bestelling in zijn geheel geretourneerd, alleen zijn er van de 4 artikelen, maar 2 afgeboekt. Ik heb toen telefonisch contact opgenomen met de klantenservice. De retour zou correct verwerkt worden, maar dit is helaas niet gebeurd en er blijkt ook niks meer van terug te vinden in het systeem?! Nu ben ik dus genoodzaakt om de klacht bij jullie neer te leggen, in de hoop dat dit nu op een correcte manier wordt afgehandeld. Dit is overigens niet de eerste keer dat retouren/klachten niet goed worden verwerkt. Met vriendelijke groet, Gerda Schuurbiers

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de klacht goed afgehandeld wordt en de retour in zijn geheel is verwerkt, zoals het hoort bij een retourzending.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BestSeller

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BestSeller nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gschuur