Klachten over BestSeller

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over BestSeller zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van BestSeller in de categorie Internetshops - Kleding

1 klachten gemeld
2.0 /10
2 stemmen
2

Tijdslijn

geld retour

Klacht van op 16 augustus 2018 over BestSeller in de categorie Internetshops - Kleding

Betreft: Bestsller Shop customerservice@bestseller.com (staat niet in uw lijst) Goedemorgen, Ik heb op 7.8.2018 een pakket retourgezonden. Op 10.8. stuur ik een e-l dat ik nog geen bevestiging heb ontvangen: antwoord ja hebben wij ontvangen, over 5 dagen gaan wij er mee... Lees meer

Geen correcte afhandeling retour

Klacht van op 24 augustus 2017 over BestSeller in de categorie Internetshops - Kleding

Beste lezer, ik heb enige tijd geleden een bestelling in zijn geheel geretourneerd, alleen zijn er van de 4 artikelen, maar 2 afgeboekt. Ik heb toen telefonisch contact opgenomen met de klantenservice. De retour zou correct verwerkt worden, maar dit... Lees meer

Retourneren zonder kaartje

Klacht van op 28 juli 2017 over BestSeller in de categorie Internetshops - Kleding

Broek gekocht in de winkel, waarbij ik overgehaald ben door de medewerker kaartje is er thuis af geraakt. Broek nooit gedragen. Nu mag ik de broek van 40,- niet meer retourneren omdat het kaartje er los bij zit? Word niet... Lees meer

Retourzending niet binnen gekomen

Klacht van op 24 januari 2017 over BestSeller in de categorie Internetshops - Kleding

Via zalando een bestelling gedaan dat werd verstuurd door bestseller. Het pastte mij niet, dus ik heb de zending retour gedaan. Hier heb ik een verzendbewijs van, maar de inkt is zo slecht te lezen dat de code niet te achterhalen... Lees meer

Ik heb een jas gekocht bij Jack and Jones in Zeeland. De man zei dat hun jassen waren afgeprijsd met -20%. Meteen wou ik de jas die ik altijd al wou. Het kostte me 136 euro inclusief de korting. In webhop kost diezelfde jas... Lees meer