Klacht: Geen contract en onderhoud gekregen, wel rekeningen sturen + dreigende incasso

op 28 april 2017 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste meneer N. Chabbi en meneer André Vermaat, klachtenteam van Feenstra,

Na aanleiding van meerdere emails naar jullie klachtenteam en geen uitkomst, alleen maar meer facturen onder dreiging van incasso, nu even een bericht in de openbaarheid brengen.

Jullie vragen om betaling, maar ik heb geen contract bij jullie waar mijn handtekening onderstaat, ik heb geen telefonisch contact gehad met jullie waarbij ik instem met wat voor abonnement dan ook maar jullie verwachten wel betaling.
Jullie willen dit graag telefonisch bespreken, maar ik ben helaas niet in staat jullie telefonisch te woord te staan in verband met mijn baan.

Ik zie echt enorm veel klachten over deze firma Feenstra N.V. op deze website en krijg er een beetje een naar gevoel bij…

Met vriendelijke groet,

S. Sloof

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de firma Feenstra N.V. mij schriftelijk aan kan tonen dat ik wettelijk verplicht ben te betalen (lees: een door mij ondertekend contract/ abonnement of een opgenomen telefonisch gesprek waarbij ik duidelijk aangeef dat ik met deze firma in zee wil gaan), en niet een inlogcode met wachtwoord voor een profiel op jullie website. Gewoon de papieren variant a.u.b.

Eigenlijk wil ik óók gewoon niks meer met Feenstra te maken hebben

PS: Ik ben echt klaar met jullie en het lezen van alle klachten m.b.t. Feenstra maakt me zo kwaad!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 07 mei 2017 om 12:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer S****,

Allereerst willen wij u onze welgemeende excuses aanbieden voor het ontstane ongemak Wij betreuren dit ten zeerste.

Wij hebben inmiddels de afdeling Contractbeheer verzocht het abonnement voor de Remeha cv-ketel te beëindigen met terugwerkende kracht, oftewel per 1 april 2016. De eventuele teveel betaalde abonnementstermijnen voor dit abonnement zullen worden gerestitueerd. Wij vertrouwen erop dat dit in goede orde wordt opgepakt.

Vertrouwen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Feenstra Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door s.sloof