Klacht: Geen contact via telefoon mogelijk

op 12 juli 2017 over Vliegwinkel.nl in de categorie Online Vliegtickets

Op woensdag 12 juli heb ik probeerd, om via Vliegwinkel een vlucht te boeken van Amsterdam naar Muenchen (Duitsland) – met Lufthansa, op 27 juli, om 17:10 uur. De betaling met iDEAL is niet gelukt. Dus heb ik het met mijn Creditcard geprobeerd. Uiteindelijk ontving ik het bericht dat de boeking mislukt is, dat ik geen tweede poging mag doen en dat het beter is om telefonisch contact op te nemen (0031-23-5176307). Dit heb ik inderdaad gedaan. Na 10 minuten wachten, met steeds hetzelfde spreukje (\”alle medewerkers zijn in gesprek – een ogenblik geduld alstublieft\”), zonder een berichtje de hoeveelte persoon in de wachtlijn ik ben, ben ik gestopt met mijn poging.
Ik heb geen idee of mijn boeking nu echt is mislukt en wat ik het best zou kunnen doen.
Er is ook geen mededeling van Vliegwinkel op mijn email server.
Goede service ziet er volgens mijn ervaring anders uit.

Ik bverwacht eigenlijk een mededeling, ofwel via email (j.fruchtl@uva.nl) of via telefoon (06 - 5147 6772).

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vliegwinkel.nl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vliegwinkel.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Boeking Muenchen