Klacht: geen contact mogelijk met NHA

op 13 oktober 2017 over NHA in de categorie Opleidingen en cursussen

Beste heer/mevrouw,

Op maandag 25 sept heb ik de cursus illustratief tekenen besteld. Deze cursus is twee keer bevestigd en geleverd.
Vanaf de 25ste probeer ik al contact te krijgen met NHA om een van deze cursussen te annuleren en kosteloos terug te sturen.

Ik heb op
maandag 25 sept, zaterdag 7 okt en woensdag 11 okt gemaild. Hier heeft niemand op gereageerd.
ook heb ik op
woensdag 27 sept, vrijdag 29 sept, donderdag 5 okt, woensdag 11 okt, donderdag 12 okt en vrijdag 13 okt gebeld naar NHA. De telefoon wordt genomen door een extern bedrijf en hier wordt aangegeven dat ik terug gebeld zou worden. Dit is ook nog niet gebeurd.

Het tweede pakket ligt nog steeds bij mij thuis, omdat ik graag eerst wil horen hoe het nu geregeld moet worden en ik wel de cursus kan blijven volgen.
De 15 dagen bedenktijd is al voorbi en de rekening staat klaar om betaald moet worden.

Graag hoor ik zsm wat ik moet doen en hoe ik alles kan regelen.

Jolanda Zuidgeest

Als ik weet hoe ik het pakket kosteloos terug kan sturen en ik niet vast zit aan de kosten die bij de tweede geleverde cursus horen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar NHA over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NHA in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NHA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NHA

Heeft op 16 oktober 2017 om 11:58 geantwoord

Naar aanleiding van de melding telefonisch contact gezocht met de cursist, haar voicemail ingesproken. Daarna heeft ze gereageerd en hebben wij nogmaals met haar gebeld. Het probleem over het dubbele pakket met haar doorgesproken en met haar gezocht naar een passende oplossing. Cursist kan het pakket op onze kosten retour sturen en wij zullen de cursus administratief annuleren. Zo kan ze verder met de actieve cursus. Naar wens opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door jolanda zuidgeest