Klacht: Geen contact mogelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week een bestelling ontvangen. Helaas blijken 3 van de 7 producten defect. Probeer al een week telefonisch contact te krijgen maar dit lukt niet. Ook op het emailformulier krijg ik ook geen reactie. Klachtenprocedure is niet aanwezig.

Producten zijn al betaald.

Gewenste Oplossing:

Contact om tot een oplossing te komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Obelink Winterswijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Obelink Winterswijk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Obelink Winterswijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Obelink Winterswijk

Heeft op 13 juni 2018 om 14:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Annemarie Faber