Klacht: geen contact krijgen en ons klantennummer is niet bekend

Rens van Lieshout op 06 oktober 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 8 oktober 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer Van Lieshout, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat leuk om te vernemen dat u heeft besloten uw abonnement bij ons te verlengen, maar wat jammer dat de krant steeds te laat wordt bezorgd. Om ervoor te zorgen dat...

Klanttevredenheid: 7.0/10 ★★★★☆
Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 6 oktober 2018

Een klant van de Telegraaf ervaart problemen met het bereiken van de klantenservice via telefoon en meldt dat hun klantennummer niet wordt herkend door het systeem. Daarnaast ontvangt de klant de krant regelmatig te laat, ondanks een recente verlenging van het abonnement. De klant verzoekt om teruggebeld te worden.

Mijn Klacht:

kan per telefoon geen contact krijgen en de computer herkent ons klanten nummer niet.Willen jullie ons terug bellen.Krijgen de krant altijd te laat,we hebben de krant net weer verlengd, dat lukte wel?
0628727309.

Gewenste Oplossing:

ons bellen

Beoordeling 7/10 star-4 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 08 oktober 2018 om 15:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van Lieshout,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat leuk om te vernemen dat u heeft besloten uw abonnement bij ons te verlengen, maar wat jammer dat de krant steeds te laat wordt bezorgd.

Om ervoor te zorgen dat u weer de krant op tijd ontvangt, hebben wij uw melding doorgegeven aan de bezorgservice.

Wij hebben voor u uitgezocht waarvoor uw klantnummer niet wordt herkend.
Het account dat onder uw gegevens staat genoteerd is aangemaakt met het volgende e-mail adres:

[email protected]

Het kan zijn dat u met het verkeerde account was ingelogd toen u de klacht wilde doorgeven.

Wij willen u bedanken voor het doorgeven van uw melding. Dit stelt ons in de gelegenheid onze service te verbeteren.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

BC-WebCare Team

Rens van Lieshout

Heeft op 09 oktober 2018 om 16:49 geantwoord

Beoordeling 7/10 star-4 (10)

[email protected] is ons e-mail adres.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM