Klacht: geen contact en geen retouradres

op 04 februari 2014 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb mijn pakket ontvangen maar de jas voor de hond is te klein en de riem kan ik een koe mee vast leggen.
Na 5 mails naar hun om een retouradres en instructies om de spullen terug te sturen en mijn geld terug te krijgen word niet gereageerd.
Ik krijg iedere keer hetzelfde antwoord dat ik binnen 7 dagen een standaardmail moet sturen en dat anders alles komt te vervallen en de zaak is opgelost.

Als ik het pakket retour kan sturen en mijn geld terug krijg

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Light in the box

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Light in the box nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 16 mei 2014 om 03:48 geantwoord

Beste Klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en gezien dat het probleem reeds enige maanden oud is. Onze welgemeende excuses voor het niet eerder behandelen van dit vraagstuk op Klacht.nl. Mochten we u alsnog ergens mee kunnen helpen, dan doen wij dat uiteraard direct en met plezier. In het geval dat u nog overige vragen, problemen of klachten hebt, vragen wij u vriendelijk om een nieuw ticket in te dienen bij 'Mijn Bestellingen' op onze site.

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:

Marianne

LightInTheBox