Klacht: Geen contact, afspraken niet nakomen

op 03 juni 2012 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben half februari 2012 een bankje besteld bij Leen Bakker. Levertijd 8 weken. Nadat we maar geen bericht kregen rond afgesproken leverdatum, zelf maar gebeld. Bank komt nog eens 6 weken later. Wederom geen bericht rond de tijd dat we de bank zouden mogen verwachten. Zelf gebeld. Wordt wederom 1 week later. Warempel, 31-5 een belletje: bank is er. We halen de bank op en nu blijkt deze niet goed. We bellen en de persoon die we aan de lijn hebben zegt een collega direct te laten terugbellen. 4 uur later is dat nog steeds niet gebeurd. We bellen zelf. na 2 keer 10 minuten in de wacht te hebben gestaan wordt de verbinding verbroken.

Gewenste Oplossing:

Wij willen VANDAAG worden teruggebeld door iemand die vooraf heeft nagekeken wat er mis is gegaan zodat deze persoon ook gelijk kan vertellen dat wij heel snel de juiste bank gaan krijgen. (en heel snel is voor ons binnen 4 weken)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Boone