Klacht: Geen contact

op 02 september 2016 over Siebel juweliers in de categorie Juweliers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Twee weken geleden heb ik een ring cadeau gekregen. Deze is helaas te klein. De volgende dag naar de vestiging in Groningen teruggegaan. De ring zou groter worden gemaakt en er zou een inscriptie komen, en eventueel indien mogelijk de binnenkant opvullen. Het atelier zou ons bellen, om een en ander te bespreken. Ik zou vorige week worden gebeld. Ik bel vandaag. Krijg ik te horen dat het 6 weken kan duren (dit zouden 2 a 3 zijn) en het atelier belt niet maar wij bellen wel. Maar gaat niet lukken vandaag. Druk etc. Ik ben absoluut niet te spreken over deze slechte service. Ik wil gebeld worden voordat men met mijn ring aan de slag gaat.

Gewenste Oplossing:

Ik vandaag word gebeld over de mogelijkheden en binnen 1 week mijn ring terug heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Siebel juweliers over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Siebel juweliers in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Fiona Niessink