Klacht: geen contact

op 10 januari 2014 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 10 januari 2014 om 10:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

10-01-2014 Webcareteam wehkamp.nl heeft telefonisch contact opgenomen en kwestie besproken.

Heeft op 10 januari 2014 om 13:31 geantwoord

keurig telefoontje gehad en waardebon van 25 euro gekregen
men zei dat er was afgesproken dat na 3/4 keer mailcontact gebeld moest worden met klant, maar dit was dus niet gedaan, dus klantenservice krijgt waarschuwing
prima opgelost, wel jammer dat ik het daarvoor eerst op deze site moest plaatsen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Wehkamp beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door februari9