Klacht: Geen contact…

op 30 april 2020 over Vliegwinkel.nl in de categorie Online Vliegtickets

Goedemiddag,

Ik heb samen met mijn vriendin een reis geboekt voor 23 juli tot 17 aug 2020 van Dusseldorf naar Bangkok met een tussenstop in Dubai maatschappij Emirates. We hebben een mail gekregen van Emirates dat de vlucht geannuleerd is en dat we contact moeten opnemen met Vliegwinkel.nl Dit hebben we meerdere keren gedaan maar krijgen geen reacties…. wat nu?????? We kunnen niks zo…..

Omboeken van maatschappij of in ieder geval weten waar we aan toe zijn en contact hebben met vliegwinkel.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vliegwinkel.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vliegwinkel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vliegwinkel.nl

Heeft op 18 mei 2020 om 12:13 geantwoord

Beste Kaspar,

Wat vervelend dat je geen reactie meer hebt ontvangen op jouw e-mails. Onze excuses daarvoor. Vanwege de Corona situatie ontvangen wij een hoger volume in aantal e-mails, waardoor de reactietijd langer duurt. Wij proberen iedereen zo spoedig mogelijk te helpen.

De restitutie aanvraag staat in behandeling. Ik heb een e-mail ter bevestiging naar je verstuurd.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vliegwinkel Klantenservice
Taina