Klacht: geen contact

op 12 februari 2018 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik probeer nu al minimaal 3 weken in contact met Viagogo te komen maar hij blijft aangeven dat het mailadres niet klopt in combinatie met het wachtwoord.
Ik heb nu dus het mailadres gecontroleerd; deze is juist.
Kan het alleen maar aan het wachtwoord liggen dat ik niet kan inloggen.
Als ik een reset van mijn wachtwoord aanvraag zou ik hierover een mail ontvangen maar dit gebeurd steeds weer niet.
Dit is nu minimaal mijn 15e poging om in te loggen.

Ik wil inloggen om te vragen wat er met mijn kaartjes voor Pearl Jam is gebeurd.
Ik heb deze ook betaald en een bevestiging gekregen.
Op 24 januari kreeg ik een mail dat het grootste deel van mijn betaling is teruggestort.
Mag ik hieruit concluderen dat ik geen kaartjes krijg voor dit concert?
Hier baal ik enorm van.
Kunt u verklaren waarom ik de kaartjes heb moeten inleveren?
Zijn deze verkocht voor meer geld is een vraag die bij mij speelt.

Gewenste Oplossing:

Antwoorden op mijn vragen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A. van Hees