Klacht: geen contact

op 29 april 2017 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb een kast besteld via internet na 4 weken kwam het binnen achterkant en bovenplaat kapot proberen te bellen alleen muziek mail gestuurd 24 stuks geen reactie nu al 2 weken wachten op de ontbrekende delen vandaag in de winkel geweest nee mevrouw we bellen u vanmiddag terug u raad het het al geen belletje wat een rot zaak is het die leen bakker ik breng de hele klerezooi maar weer terug ze bekijken het maar

Gewenste Oplossing:

gewoon netjes alles leveren

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hemellichaam88