Klacht: Geen Concrete Informatie

op 02 augustus 2017 over Expedia in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb voor de verjaardag van mijn man een hotel geboekt. Dit ging soepel via Expedia. Vervolgens komen we op zijn verjaardag aan bij het Mainport Hotel, wordt er gezegd dat we een creditcard nodig hebben voor in het hotel bij desbetreffende kamer. Dit is ons helemaal niet verteld.

We zijn goed geholpen doot Mainport zelf en zij gaven suggesties om dit op te lossen. Maar zij hadden zelf geen flauw idee hoe Expedia dit regelt terwijl zij boekingen aan Expedia uitbesteden.

Ik ben zo een halve middag alleen bezig geweest met het regelen van een creditcard. Dit gebruiken we trouwens niet.

Als zij dit vantevoren aangegeven hadden, zouden wij hier rekening mee gehouden hebben. Vervolgens toen wij dit geregeld hadden bleek de credticardcode niet meer nodig te zijn volgens een andere collega. Al dat werk voor niets. Mainport is ook niet concreet en te vertrouwen in de procedures.

Ons dag en vooral zijn verjaardag is beinvloed door dit gebeuren van Expedia. Als dit niet goed opgelost wordt, ga ik Expedia bij iedereen afraden. Maar ook Mainport mag klantvriendelijker omgaan met haar gasten en één richtlijn hanteren. Ij werden door de medewerker weggestuurd omdat de code niet lukte en vervolgens kwamen we terug met de code bleek dit volgens de manager niet eens nodig te zijn. Allemaal extra werk en moeite voor niets. Dit is wel betaald en onterecht afgewezen. Ontzettend jammer!

Ik ben tevreden als zij mij tegemoetkomen in mijn tijd en moeite dat ik gestoken heb in het vinden van een credticard. De tijd die ik hieraan kwijt ben geraken.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Expedia

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Expedia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door xzahrax