Klacht: Geen complete levering ontvangen

op 25 augustus 2016 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 9 augustus 2016 besteld een wastafel met onderkast. Op 12 Augustus 2016 de wastafel ontvangen zonder onderkast. Gebeld met de klantenservice. De medewerkster zei de onderkast wordt 13 of 16 augustus bij u bezorgd. Niets ontvangen dus weer gebeld en e-mails gestuurd. Het antwoordt was steeds even geduld het komt eraan. Op 19 augustus een email ontvangen dat het pakket het magazijn was uitgegaan met barcode 3SO22200993. Bij de post staat tot op heden aangemeld maar niet ontvangen. Brief aan irectie geschreven omdat het bedrag van 289,99 wel bijgeschreven is op mijn klantenrekening. Geen antwoordt ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Onderkast leveren of bedrag van 189,99 in mindering brengen op mijn klantenrekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 25 augustus 2016 om 13:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ferrante