Klacht: Geen communicatie over uitbetaling schade

op 10 oktober 2016 over Rentalcars in de categorie Autoverhuur

Op 2 augustus hebben wij de schademelding doorgestuurd naar rental cars. Geen bevestiging gehad of melding aangekomen is en/of behandeld wordt. Half september gebeld (20 min. gewacht voordat er iemand aan de telefoon was)naar Rental Cars gevraagd wanneer de betaling volgt. Er werd gezegd dat dit normaal binnen 28 dagen is dus zal het binnenkort wel overgemaakt worden. 5 Oktober nogmaals gebeld (opnieuw 20 min. gewacht). Daan Waltsmit heeft de zaak in behandeling. Ik wil hem telefonisch spreken maar dat kan niet. Ik heb mijn telefoonnummer achter gelaten. Ik word niet teruggebeld. Volgende dag nogmaals gebeld (30 min. wachten). Volgens de telefonist wordt het bedrag binnen 7 tot 10 dagen overgemaakt. Ik wil nog steeds Daan Waldschmit spreken, uiteindelijk krijg ik hem aan de lijn. Hij zegt een mail gestuurd te hebben met excuses, deze had ik niet ontvangen. Hij stuurt hem nogmaals, ook deze heb ik nog steeds niet ontvangen.

Ik adviseer Rental Cars om hun klanten goed op de hoogte te houden van de vorderingen van de ingediende schademelding .
De telefonische bereikbaarheid is bijzonder slecht. Via de mail kun je geen contact met hen opnemen, zeer onhandig. De klanttevredenheidsonderzoek heeft 2 vragen: 1. tevreden of ontevreden, 2. of het probleem is opgelost ja of nee. Geen ruimte om uitleg te geven.
Ik ben pas tevreden als Rental Cars hun klanten serieus neemt en bovenstaande zaken beter organiseert.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rentalcars

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rentalcars nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J.M. de Vries