Klacht: geen communicatie / geen antwoord

op 04 juli 2016 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

TV gekocht zonder de Nederlandse taal er op .

Gewenste Oplossing:

Ophalen of omruilen tegen een gelijkwaardige TV en dan met de Nederlandse taal er op .

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 04 juli 2016 om 08:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

De klant heeft alsnog besloten tot het retourneren van de TV. OTTO heeft een afhaalopdracht geregeld bij de vervoerder en deze heeft inmiddels plaatsgevonden. De verzend- en transportkosten zijn door OTTO in mindering gebracht.

met vriendelijke groet,

OTTO
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door topkeepertje