Klacht: Geen communicatie

op 05 september 2018 over FedEx in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Aangegeven voorkeurstijd word niks mee gedaan. FedEx werkt samen met TNT en beide bedrijven geven elkaar de schuld. Als klant sta je er tussen in. 5 telefoontjes verder en nog niks geregeld. Pakket nog steeds niet binnen.

Gewenste Oplossing:

Als FedEx met TNT om tafel gaat zitten en met hetzelfde systeem gaan werken. En laten zien dat ze moeite doen om een klant te helpen in plaats van iedere dag de bezorging opschuiven naar een volgende dag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FedEx

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FedEx nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jaimy3719