Klacht: Geen communicatie

op 22 augustus 2017 over Amac in de categorie Computerwinkels

Hallo,

Ik heb mijn iPhone 6s op 23 juli ingeleverd op de Bakkerstraat in Utrecht. Mij is toen verteld dat ik mijn telefoon 15 dagen kwijt zou zijn. Dat vond ik prima want ik ging ervanuit dat zodra ik weer begon met werken hem weer zou terug hebben. Ik heb op 3 augustus een prijsopgave ontvangen en mijn akkoord gegeven. Die dag zelf heb ik nog een mail ontvangen dat de onderdelen waren besteld. Na 15 dagen mijn telefoon kwijt te zijn, heb ik even gebeld om meer informatie te weten te komen. De jongeman die ik aan de lijn had vertelde mij dat ik verkeerd geïnformeerd was en nu in het hoogseizoen ik mijn telefoon wel tot 4 weken kwijt kan zijn. Ik vond het goed want ik had geen andere keus. Nu is het 4 weken geleden dat ik mijn telefoon heb ingeleverd en ik heb nog steeds niets gehoord. Ik heb weer gebeld naar Amac op de Bakkerstraat. Ik kreeg een jongeman aan de lijn en die vertelde mij dat het een beetje rommelig is gegaan en dat hij toen aan het uitzoeken was waar alle telefoons zijn gebleven in verband met de verhuizing duurt alles langer. Hier heb ik natuurlijk begrip voor. Ik heb zelf contact opgenomen met Harmony Service Center. Zij hebben mij aangegeven dat ze mijn telefoon een dag nadat ik mijn akkoord heb gegeven, 4 augustus mijn telefoon hebben terug gestuurd naar het filiaal waar ik hem heb ingeleverd. Ik heb weer gebeld naar Amac en ze zou even in het magazijn kijken of mijn telefoon er lag. En ja hij lag er! Ik was natuurlijk woedend en heb mijn verhaal gedaan. Hij ligt al 3 weken klaar en ik heb niks gehoord, er is niet met mij gecommuniceerd en ik moest er zelf achteraan. Ik vind dit niet kunnen want ik heb 4 weken zonder telefoon gezeten terwijl ik die hard nodig had in verband met mijn werk. Ik wil graag dat dit serieus genomen wordt en dat er contact met mij wordt opgenomen om dit op te lossen.

Zodra Amac Bakkerstraat met een oplossing komt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Amac

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Amac nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Firdaouss98