Klacht: Geen communicatie

op 13 juni 2017 over Bakker hillegom in de categorie Tuin

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb op 04 06 17 planten. Zal binnen 3 a 6 dagen thuis zijn. Niet gebeurd. Geen reactie van email.

Gewenste Oplossing:

Snelle levering of mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bakker hillegom over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bakker hillegom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bakker hillegom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bakker hillegom

Heeft op 19 juni 2017 om 14:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer De Groot,
Als eerst mijn excuus voor de late reactie op uw melding. Volgens mijn gegevens is de bestelling op vrijdag 16 juni om 15:24 uur geleverd.
Ik wens u veel plezier van de bestelling.

Heeft u na aanleiding van deze reactie nog vragen, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Met vriendelijke groeten,
Yvonne
Klantenservice Bakker.com

Alle klachten die gemeld zijn door Kingkingking