Klacht: Geen code ontvangen paysave card

op 25 juli 2017 over Beltegoed.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb via beltegoed.nl 1 paysave card gehaald van 100 euro voor unibet.
Ze geven aan mijn code handmatig te moeten doorgeven. Ik heb gister ook al 200 euro aan paysave cards gehaald en die wel ontvangen. 26843917 1150000710997155 21555207

met vriendelijke groet,

anton tukker

Gewenste Oplossing:

Of geld terug of een paysave opwaardeerbon

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beltegoed.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Beltegoed.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beltegoed.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beltegoed.nl

Heeft op 26 juli 2017 om 09:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hoi Anton,

Bedankt voor je bestelling!
Vervelend dat je de codes niet direct hebt gekregen! Ik heb er even naar gekeken, en ik zie dat deze even waren vastgehouden door een anti-fraude systeem. In ieder geval excuses voor deze vertraging. Sommige orders moeten handmatig gecontroleerd worden. Ik heb de codes nu vrijgegeven, en verstuurd, dus die zal je al binnen hebben, toch?

Als je merkt dat je vaker tegen de limiet aanloopt dan kunnen wij de limiet wel wat ophogen, mits jij een kopie ID en kopie bankafschrijving laat zien. Met die gegevens kunnen we je limiet verhogen.

Ik hoor graag of je daar gebruik van wilt maken!

Vriendelijke groeten,
Kasper | Beltegoed.nl
E-mail: support@beltegoed.nl

Alle klachten die gemeld zijn door antontukker