Klacht: Geen code ontvangen

op 28 januari 2018 over Beltegoed.nl in de categorie Telecomwinkels

Itunes kaart van 25 euro gekocht, zou zogenaamd binnen 30 seconde komen maar heb helemaal niks ontvangen. Alles correct ingevuld. Er staat dat een of meerdere code’s niet opgehaald konden worden en het zo spoedig mogelijk zal komen.
Proberen hulp op te nemen, staat er dat ik 4 dagen moet wachten….
Al met al totaal niet tevreden met de service.

Niet. Heb ergens anders een itunes kaart gekocht en zodoende twee keer betaald voor iets waarvan ik maar één nodig had.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Beltegoed.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Beltegoed.nl nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beltegoed.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beltegoed.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beltegoed.nl

Heeft op 07 februari 2018 om 09:45 geantwoord

Beste Batuhan,

Bedankt voor je beoordeling.
Zoals je wellicht hebt meegekregen, hebben de banken nogal wat problemen gehad de laatste tijd.
Jouw betaling had helaas ook last van deze problemen, zodat het langer duurde voordat wij het jouw order konden verwerken.
Zodra de betaling eenmaal was verwerkt door jouw bank, hebben we de code direct naar je toegezonden.

Helaas kunnen wij niets doen aan de situatie bij de banken, maar willen we je toch onze excuses aanbieden voor het ongemak.

Team Beltegoed.nl

Alle klachten die gemeld zijn door BA95