Klacht: Geen Cashback Huawei

op 20 januari 2014 over Ibood in de categorie Deal-Sites

ondanks twee keer benaderen Ibood en Huawei en berichten op het forum, wordt er geen cashback bedrag van 20 Euro uitbetaald en verschuilt iBood zich achter Huawei(die helemaal geen reactie geven)terwijl zij de verkopende partij zijn.
Het bedrag zou uiterlijk na 10 weken op mijn rekening gestort worden, de telefoon is al begin oktober besteld.Het is nu bijna eind januari

Gewoon netjes de 20 Euro direct op mijn rekening storten

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ibood in behandeling genomen

Heeft op 20 januari 2014 om 22:03 geantwoord

U zegt bij de status van de klacht "opgelost"
status quo is : er is helemaal geen sprake van een oplossing!

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Ibood beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht iBoodKLACHT2014

3 jaren geleden - update 23-1-2014: Er is nog steeds door iBood geen contact opgenomen met mij ondanks voldoen aan verzoek alle stappen te beschrijven en email te sturen die naar Huawei is gestuurd (Huawei reageert ook niet op mijn verzoeken) Nog steeds geen 20 Euro retour!

Bericht van Ibood

3 jaren geleden - Beste iBoodKLACHT2014, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben u inmiddels per email informatie over uw lopende cashback aanvraag bij Huawei verzonden. Huawei heeft aangegeven dat zij helaas achter lopen met het verwerken van de cashbacks. Uw aanvraag is goed ontvangen door Huawei en zij verwachten voor half februari het bedrag terug te storten. Wij wensen u een fijne dag! Met vriendelijke groet, iBOOD Webcare Team

Ibood

Heeft op 19 februari 2014 om 14:52 geantwoord

Beste iBoodKLACHT2014,

Bedankt voor uw bericht.

Spijtig te horen dat de cashback van Huawei niet op uw rekening is gestort.
Wij zullen contact opnemen met u per email en ook met Huawei om na te gaan wat er is misgelopen en
hoe wij hierin kunnen helpen om dit op te lossen.

Customer service neemt vandaag contact met u op.

Fijne dag!

iBOOD Webcare Team

Update: 19-02-2014

Beste iBoodKLACHT2014,

Bedankt voor uw geduld.

Customer service heeft u op 12-2 gevraagd of het is opgelost en u de cashback van Huawei heeft ontvangen.
Wij hebben geen reactie ontvangen van u en gaan er vanuit dat het is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn dan horen wij dit graag.

Fijne dag gewenst!

iBOOD Webcare Team

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ibood een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door iBoodKLACHT2014