Klacht: Geen cashback

op 20 december 2012 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 27 Okt.2012 heb mijn zoon 2TV,s gekocht type smart samsung UE55ES8000 bij de Firma BCC te Heerlen bij elke aankoop zou mijn zoon 250€ cashback krijgen volgens da actie,s van Samsung promotion,maar helaas tot heden geen reactie van jullie kanten en ook geen mail van jullie.Wij hebben zoals de actie,s alle Copy bon v/d aankoop opgestuurd.

Gewenste Oplossing:

Gaarne zo spoedig bericht van jullie

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

BCC

Heeft op 03 januari 2013 om 14:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

De streepjescode is te laat opgestuurd. Helaas kan BCC hier verder niets in betekenen omdat het de spelregels van Samsung betreft. Omdat u het nomaals aangetekend naar hen heeft opgestuurd, hebben wij ter bemiddeling een email naar Samsung gestuurd om u een reactie te geven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door B.Schaegen