Klacht: geen cadeaubonnen na plaatsing artikeltje ondanks toezegging in APRIL !

op 03 juli 2012 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eind april is er een artikeltje geplaatst in de Telegraaf in de bijlage van de Telegraaf t.w.: Huishoudtips van Emile Bode. Op 13 april zijn mij door de heer Bode cadeaubonnen toegezegd. Nu bijna drie maanden later heb ik die nog steeds niet ontvangen. Meerdere malen heb ik de heer Bode en ook de Telegraaf gemaild met dit bericht. Heel soms wordt mijn mail beantwoord maar meestal blijft het stil. Hoe onfatsoenlijk!! Op 21 juni kreeg ik een antwoord van de Telegraaf dat ze mijn mail weeeeer hadden doorgestuurd naar de heer Bode en weeeeeeeeeer reageert de heer Bode “gewoonweg” niet.
Mijn advies: steek geen energie in het insturen van tips/artikeltjes want uw beloning is dat u wordt genegeerd.
Dankuwel Telegraaf, dankuwel heer Bode……………

Gewenste Oplossing:

dat toegezegde bonnen alsnog en per omgaande worden verstuurd en excuses.

Telegraaf

Heeft op 01 november 2017 om 15:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw,

Wij nemen elke klacht serieus en zijn daarom naast vragen gericht aan onze klantenservice per 1-1-2015 gestart om ook klachten op klacht.nl in behandeling te nemen. Tegelijkertijd zien ook wij dat er klachten uit het verleden zijn die reeds zijn afgehandeld echter niet via klacht.nl. Mocht je over deze klacht nog vragen hebben, dan kunt u ten alle tijden contact opnemen met onze klantenservice via het volgende telefoonnummer: 088 – 824 82 42 of via ons online klantportaal op www.mijnmedia.nl!

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Het Webcare team van De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door C.Th