Klacht: Geen cadeau, geen reactie, telefonisch niet bereikbaar

op 28 juni 2017 over Sanoma in de categorie Media

Leuk, voor een verjaardag ontvingen wij een Nationale tijdschriftenbon. We zochten op 23 februari Jamie Magazine en de VI uit.

Met de VI liep alles prima. Medio mei heb ik maar eens geïnformeerd waar Jamie bleef. Per mail want de klantenservice is niet bereikbaar. Ze bleken deze bestelling te hebben vergeten en zouden het in orde maken.

Op 10 juni valt een acceptgiro in de bus van Veen Media, voor 3 nummers van Jamie Magazine…Een paar maal gebeld maar wederom te lange wachttijden. Dezelfde dag maar weer een e-mail gestuurd.

Zonder enige vorm van communicatie ontvangen we op 16-6 een credit nota. Geen woord over de bestelling.

Op 16 juni maar weer eens gebeld, uiteraard niet bereikbaar. Dan maar per mail gevraagd waar hij blijft. Reactie hierop moet ik nog krijgen.

Kortom, wat een leuk cadeau had moeten zijn is nu een frustrerende kwestie geworden.

Wanneer we excuses, uitleg over uitblijven van reactie en Jamie Magazine krijgen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanoma

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanoma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door deanp