Klacht: Geen busverbinding!

op 19 juli 2016 over 9292 in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op internet opgezocht wat de bustijden waren van Harlingen veerboot naar Franeker.(aangezien we van vlieland komen en een dagje uit wouden maken met mijn zoontje van 8). (Op 19juli) daar stond o.a ook kwart voor 12 tussen. Heel fijn! Sloot mooi aan op de boot die om half 12 aan zou komen. Sta ik met mijn zoontje van 8 te wachten. Al wat komt geen bus. Arriva opgebeld en die vertelde dat de tijden helemaal niet klopten met wat ik van 9292 gekregen had! De eerste bus zou rond 3uur pas komen! Hele dagje uit viel in t water! Baalde als een stekker. (Heb ook nog wel een screenshot van de tijden.)hoe kan zoiets wel door jullie worden opgegeven terwijl de bussen helemaal niet rijden!hoop heel graag wat te horen…..
Vr.gr. M brouwer reindersma

Gewenste Oplossing:

ik zie graag juiste tijden op de app! Hier kun je niet van op aan! Je zal ergens op tijd moeten zijn!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 9292

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door 9292 in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat 9292 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

9292

Heeft op 20 juli 2016 om 09:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Margriet Brouwer