Klacht: Geen bus op halte gekomen

op 28 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn zoon stond vanmorgen bus van Landgraaf (op de Kamp) te wachten. Deze stopt niet bij de bushalte.
Achteraf ziet mijn zoon online dat wegens werkzaamheden 28 en 29 ste die bus niet daar stopt.
Eerlijk gezegd ga je niet iedere dag online kijken of de bus ook wel komt.
Oudere mensen die er ook stonden hebben niet allemaal internet.
De bus stopt ietsjes verderop om alsnog mensen eruit te laten. Mijn zoon en andere mensen rennen om alsnog mee te kunnen rijden. Rijdt die buschauffeur schandalig gewoon weg.
Paar seconden wachten is er schijnbaar niet meer. Aangezien mijn zoon een belangrijk herexamen had en ik gelukkig vrij had heb ik hem nog kunnen brengen.
Ik vind dit te gek voor woorden.

Als dit kenbaar bij bushalte ook gemaakt wordt.
Zoals ik al aangaf kijkt niet iedereen ieder dag online of de bus wel stopt laten we eerlijk zijn.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Fabiennereintjens, Wat ontzettend balen dat je zoon niet goed geïnformeerd was over de stremmingen van zijn halte en dat de bus niet wachtte. Excuses daarvoor. Ik zal je klacht intern doorzetten naar de regio zodat beide incidenten besproken worden. Wat is de buslijn, wat is de vertrektijd bij de halte en wat is de eindhalte? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Heeft op 08 juli 2017 om 13:47 geantwoord

Ik heb op desbetreffende vraag meteen een antwoord retour gestuurd.
Of er is iets misgegaan?

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Fabiennereintjens, Helaas hebben wij je antwoord niet ontvangen via Klacht.nl. Als je alsnog de gevraagde info door kan geven, maak ik er alsnog een melding van. Graag willen we nog weten wat de vertrektijd was van de bus, het lijnnummer en in welke richting hij wou reizen. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Fabiennereintjens

1 maand geleden - Vertrektijd 07:52u op de kamp landgraaf lijn 23 Eindtijd 08:04 Heerlen

Arriva

Heeft op 09 juli 2017 om 12:58 geantwoord

Beste Fabiennereintjens,

Dan is er inderdaad iets mis gegaan. Ik ontvang de aanvullende informatie nu pas. Geeft niets! Ik heb je klacht nu intern doorgestuurd naar de regio zodat de situatie besproken kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak destijds!

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Fabiennereintjens