Klacht: geen bus op de aangegeven tijd

Els Nieuwstad op 08 december 2021 over Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag op 8 december wilde ik bus 174 vanaf de halte laan Walcheren in Amstelveen naar het
busstation nemen om 10.16 uur.Ik was om 10.09 op de halte aanwezig maar de bus was er om10.25.
nog steeds niet.Ik ben toen maar gaan lopen en heb de bus op de route ook niet meer langs zien komen.Aangezien de bus slechts eenmaal per half uur rijdt ben ik altijd ruim op tijd.
Het lijkt erop dat de bus er veel vroeger was dan 10.16 en de chauffeur is doorgereden toen er niemand stond.Ik ben hier niet blij mee ,dit is een hele slechte service.
Graag wil ik u verzoeken dit met de betreffende chauffeur op te nemen om herhaling te voorkomen.Dit is voor iedere passagier vervelend,maar zeker voor iemand van74 jaar,die in de kou op een onbeschermde halte zonder zitgelegenheid voor niets staat te wachten.

Er moet duidelijk met de chauffeurs worden besproken dat dit niet moet gebeuren.
Exuses worden op prijs gesteld.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Connexxion

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Connexxion nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Els Nieuwstad