Klacht: geen bus beschikbaar

op 27 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

goedenmorgen

ik heb op 17 mei een klacht ingediend via de telefoon over dat er op 17 mei geen bus kwam van lijn 51 om 07.41 richting dokkum mn zoon stond om 7.25 al bij de bus klaar om naar school te gaan maar helaas voor de zoveelste keer geen lijn 51 ik heb gebeld met arriva naar ongeveer een kwartier kreeg ik antwoord op mn vraag waarom de bus niet kwam om 7.41 het antwoord was ER WAS GEEN BUS BESCHIKBAAR !!!!!!!!!! maar dit kan toch echt niet er waren ook kinderen die examen moesten doen dit mag toch echt niet gebeuren dat er geen bus beschikbaar is terwijl lijn 50 en lijn 999 leeg voorbij rijden ????????? maar heb nog steeds niks van jullie vernomen vandaar nog maar een eens een mail en dit is niet de eerste keer ! het bus vervoer is duur genoeg ik hoop dus dat ik nu wel een reactie krijg en misschien een compersatie (want ondanks dat de bus veel te laat is moer er wel gewoon betaald worden ) ik zie graag een reactie van u tegemoet mvg lies bokkers

als de bus gewoon op de afgesproken tijd komt

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 27 mei 2016 om 07:15 geantwoord

Goedemorgen Lies,

Bedankt voor je bericht. Ik heb even voor je in het systeem gekeken en zie dat je klacht nog in behandeling is. Onze collega's van klantenservice hebben 15 werkdagen de tijd om een inhoudelijke reactie op je klacht te geven. Uiteraard is het streven om zo snel als mogelijk een reactie te geven, maar i.v.m. drukte duurt het wat langer. Echter nooit langer dan 15 werkdagen. Mijn advies is daarom om nog even geduld te hebben.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door l bokkers