Klacht: Geen bus

op 24 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op 23 augustus stond ik om 06:32 uur bij de bushalte op de Keukenhofdreef in Lisse te wachten op lijn 250 naar Leiden Centraal.
Deze zou volgens het rooster om 06:37 bij de halte verschijnen.
Helaas geen bus, heb toen de bus van 06:48 uur maar genomen.
Hierdoor was ik te laat op mijn werk.

Als de bus gewoon op de aangekondigde tijd van het rooster arriveert.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 24 augustus 2017 om 08:29 geantwoord

Beste 9091176905,

Oei, niet leuk dat je hierdoor te laat was op je werk. Ik kan helaas niet achterhalen waarom de bus niet volgens de dienstregeling heeft gereden. Heb het gemeld in de regio. Excuses voor het ongemak!

^JK
Webcareteam Arriva

Heeft op 24 augustus 2017 om 15:16 geantwoord

Aangezien ik dit ook heb besproken met de buschauffeur en hij mij ook het volgende mededeelde: als je een klacht stuurt naar Arriva dan kunnen ze op de computer zien hoe / waar en welke tijd de bus bij de bewuste halte is??? Dus dit is dan eigenlijk niet zo. Raar dat hij dit wel vertelde. En dit is ook niet de eerste keer dat het gebeurde heb het al regelmatig meegemaakt dat de bus eerder weg was dan de afgesproken tijd. Jammer Arriva toch wat gemist.

Alle klachten die gemeld zijn door 9091176905