Klacht: Geen bus

op 13 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Beste Rozengeur1972, Wat balen dat de bus er nog steeds niet is. Ik kijk dat graag voor je na. Jammer genoeg is er geen lijnnummer te zien op de bijgevoegde foto. Heb je voor mij het lijnnummer? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Rozengeur1972

4 maanden geleden - Het gaat om lijn 55 en lijn 52 Met vriendelijk groet

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 14 juli 2017 om 10:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Rozengeur1972,

Ik heb het voor je nagekeken. Er geldt een vakantiedienstregeling voor lijn 52. Lijn 55 hebben we niet.

Lijn 52 komt ieder uur om 6 minuten over het hele uur in de vakanties bij de halte Kunderlinde. Je had die van 17:06 dus net gemist aangezien je er vanaf 17:15 zat. En om 18:03 moest de bus nog komen. Hier kun je de tijden terug vinden zoals de bus rijdt tijdens de vakanties: https://www.arriva.nl/limburg/reisinformatie/dienstregeling.htm?travelby=bus&city=Voerendaal&line=52%3A2&stop=Voerendaal%2C+Midweg&start=&tripdate=&display=dienstregeling#tabs-inner-0

Met vriendelijke groet,

^SH
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Rozengeur1972