Klacht: Geen bus

op 21 april 2017 over EBS in de categorie Vervoersbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn zoon heeft twee maal bij de bushalte de Jie Edam tijdstip 7.37 gestaan maar geen bus.
Toen heb ik contact opgenomen met de EBS en hoorde dat de lijn 614 gewoon niet reed, dit omdat deze niet was ingepland en dat duurt dan een week , dit is wel amateuristisch.!
niets geen briefje op de haltes geen flyers in de bus , nee totaal geen communicatie. Wel slecht.
als ouder wordt er van je verwacht dat de abonnementskosten keurig betaald worden maar uw organisatie kan hier zomaar mee wegkomen ?
Is het nou zo moeilijk om wat op de haltes te plakken of op de website te plaatsen.

Gewenste Oplossing:

Geen idee het is nu gebeurt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EBS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EBS nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht vluggerd

4 weken geleden - Waarom krijg ik geen reactie op mijn klacht

Alle klachten die gemeld zijn door vluggerd