Klacht: Geen bus

op 23 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte heer/mevrouw,

Op maandag 23 mei mocht ik in de ochtend weer aan het werk in Emmen. Vanaf Groningen zou ik met de 305 van 7:04 vertrekken naar Emmen. Om 7:05 vertrekt de 300 al Naar emmen maar omdat de 305 sneller is wacht ik op die bus. Helaas ziet het wachten eruit als een kwartier lang in de regen staan en om 7:17 de volgende lijn 300 nemen. Ik heb de 305 niet gezien, mede als ik een stuk of 8 andere passagiers. Er is nergens informatie gegeven dat deze bus niet zou komen en dan begint de maandagochtend toch behoorlijk vervelend. Ik begrijp dat er een keer iets mis kan gaan maar dan krijg ik daar graag informatie over. Ook is dit niet de eerste keer dat deze bus niet komt.

Wieke Molema

Allereerst was ik nu voor werk te laat op een afspraak wat behoorlijk vervelend is. Ten tweede hoop ik dat dit in de toekomst niet meer voorkomt en dat er een betere informatievoorziening is.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 23 mei 2016 om 13:48 geantwoord

Beste Wieke,

Het is inderdaad niet fijn wanneer je op een bus staat te wachten en deze niet komt opdagen, zeker niet als het ook nog regent. Ik zie dat het eerste gedeelte van de rit is komen te vervallen waardoor de bus inderdaad niet bij het station is geweest. Dit is gekomen door een misverstand bij de chauffeur. Helaas was het niet mogelijk om dit op zo'n korte termijn te communiceren. Excuses hiervoor.

Ik ga er vanuit dat dit niet nogmaals voorkomt zodat je in het vervolg op tijd zult zijn op je werk/afspraken.

^YZ
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Wiekju
x