Klacht: Geen bus

op 23 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanochtend stond ik te wachten op lijn 96 naar oss. De bus vertrekt normaal gesproken om 7:13, maar om 7:30 is hij nog steeds niet geweest. Aangezien ik bij de 3e halte van de rit sta zou ik het toch wel heel raar vinden als de bus 10 min te vroeg is geweest. Ik kom hierdoor te laat op mijn stage en heb nog eens een extra reistijd van ruim een half uur, terwijl ik al ruim 2 uur onderweg ben.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik weet waarom de bus of niet os geweest of Veel te vroeg was. Daarnaast zou het fijn zijn als dit niet nog eens gebeurd! Het zou fijn zijn als de bus de volgende keer wacht totdat het tijd is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 23 mei 2016 om 13:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Fleur,

Wat balen dat de bus vanmorgen niet is gekomen bij jou halte. Excuses voor de vertraging die je hierdoor hebt opgelopen. Helaas kan ik geen oorzaak hiervan achterhalen, maar ik heb de regio in ieder geval van jouw ervaring op de hoogte gesteld zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden. Mocht ik nog een reactie ontvangen met de reden, dan hoor je die uiteraard van me.

Ik ga er vanuit dat dit een incident is geweest en hoop dan ook dat je dit in de toekomst niet nogmaals zult ervaren.

Met vriendelijke groet,

^YZ
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Fleurp