Klacht: Geen bus

op 28 april 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Hoofdingang slingelandziekenhuis doetinchem stond ik om 16.17 op de trein van 16.25 te wachten. Deze is niet gekomen en op 9292ov.nl staat dat hij er om 16.21 zou zijn geweest. Helaas hierdoor de trein gemist en daardoor een vertraging.

Stel maar voor.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Beste Nike, Wat jammer om te lezen dat je je trein hebt gemist. In je bericht geef je aan dat je in Doetinchem op de trein stond te wachten. Kan het zijn dat je de bus bedoelde? En als dit zo is, om welk lijnnummer gaat het dan en in welke richting wilde je reizen? Dan ga ik dit voor je nakijken. Met vriendelijke groet, ^YZ Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 03 mei 2016 om 09:25 geantwoord

Gevraagde informatie ontbreekt helaas vooralsnog. Daarom wordt deze klacht afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Nikehuntink