Klacht: Geen bus

op 27 april 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte heer/mevrouw,

Het is vandaag 27 april 2016 en wij zitten om 13:40 uur bij de bushalte bernhoven ziekenhuis uden. Volgens 9292 zou er een bus komen om 13:54uur. Deze had vertraging en was verplaatst naar 14:00 uur. Nu om 14:08 uur zitten we hier nog steeds zonder bus. De bus is niet komen opdagen. Wij moeten nu weer een lange tijd wachten. We balen hier van!!

Ik hoop dat er een passende oplossing kan komen en we hopen snel van u te horen.

Mare Bekkers & Claire van den Berg

Wij hopen dat dit niet vaker zal gebeuren, want als je een afsprak hebt kan je deze hierdoor missen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

8 maanden geleden - Beste Mare en Claire, Jammer om te lezen dat jullie op de bus zitten te wachten en deze niet op komt dagen. Dat is niet leuk en ik begrijp dat jullie daar van balen. Om welke lijn gaat het waarmee jullie willen reizen? Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 03 mei 2016 om 07:59 geantwoord

Hallo Mare en Claire,

Bedankt voor de toelichting. Helaas kan ik in het systeem niet herleiden waarom lijn 305 rond dat tijdstip niet gereden heeft. Wel weet ik dat het Koningsdag druk was op dit traject. We hebben die dag met het maximum aantal beschikbare bussen gereden. Desondanks moesten er woensdagmiddag mensen achterblijven omdat de bussen te vol zaten.

Ik heb jullie melding in het kader van de kwaliteitsverbetering wel doorgestuurd naar de regio, zodat men na kan gaan wat er precies fout is gegaan vorige week woensdag.

We bieden onze excuses aan voor het ervaren ongemak en de opgelopen vertraging.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Clairevdberg