Klacht: Geen bundel, wel ongewenst internet gebruik

op 29 april 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Mijn dochter van 10 jaar heeft een abonnement voor 100 belminuten voor 3 euro. Dit is puur dat ze ons kan bereiken als dit nodig is, verder gebruikt ze haar telefoontje al een paar jaar, zonder problemen met wifi. Een databundel wilde ik niet voor haar, omdat ik niet wil dat ze continue op internet/haar telefoon zit.
Om onverklaarbare redenen zijn de datagegevens aangegaan en heeft ze in twee dagen (volgens tele 2) 400MB verbruikt.
400MB kost normaal iets van 5 euro per maand, maar ik heb een rekening ontvangen van 412 euro! Mijn verzoek om hier nog een keer naar te kijken is afgewezen en de raad om het via facebook te proberen is tevergeefs. Ik krijg gewoon geen antwoord.

Dat er een redelijk bedrag voor dit verbruik wordt gerekend, ik snap dat het duurder is dan een abonnement, maar een euro per MB is excessief

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 23477