Klacht: Geen brieven ontvangen . ivm verhuizing.

op 03 mei 2015 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Ik heb pas 1 brief van jullie ontvangen met een rek.
die ik moet betalen. heb jullie meerdere keren gebeldt daarover, de ene keer zeggen jullie er is een deurwaarder langs met een brief en dat wij niet thuis waren en dat hij het in de post heeft gedaan.in februari 2015, maar heb nooit een brief van jullie ontvangen behalve deze dan die ik in april 2015 .En ik heb jullie vorige week weer gebeldt en toen zeiden jullie weer een ander verhaal dat er nooit een deurwaarder is langs geweest wie is er nu gek. de rek. is van Fa med die hebben een adres fout omdat ik ben verhuist en ik heb de adres optijd doorgegeven. aan mijn tandarts. dus niet mij fout . Al het post ging naar het oude adres.

ik ben pas tevreden als ik mijn gelijk krijg en bewijs dat er een deurwaarder is geweest en waar is hij dan geweest .

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gerechtsdeurwaarder Van Arkel over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 01 augustus 2017 om 11:15 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Pas sinds juni 2015 behandelen wij klachten die zijn geplaatst op Klacht.nl. Omdat uw klacht voor juni 2015 is geplaatst, en het betreffende dossier inmiddels is gesloten, zetten we deze klacht op opgelost.

Wij geven hierbij wel aan dat Van Arkel geen enkele invloed heeft op de werking van de website klacht.nl. Klachten kunt u indienen zoals aangegeven in onze klachtenprocedure: https://vanarkelgerechtsdeurwaarders.nl/opdrachtgevers/klachtenregeling/

Mocht uw klacht nog niet zijn opgelost dan kunt u de klacht uiteraard opnieuw plaatsen.

Van Arkel gerechtsdeurwaarders en incasso

Alle klachten die gemeld zijn door j.bel