Klacht: Geen borg terug

op 27 juli 2017 over Auto europe in de categorie Verhuur

Bij auto europe een auto voor 3 weken gehuurd spanje girona
Bij de auto de benodigde verzekeringen afgesloten,betaald aan auto europe
Aangekomen bij interent in girona, werd gevraagd om een aanvullende verzekering, die wij wijgerde. We moesten alleen een document tekenen ontvangst voor auto,,, en de 230 euro werd van de visa als borg afgehaald na 4 weken gebeld met auto europe waarom de borg nog niet terug was gestuurd,, auto europe vertelde dat ze geen inzage hadden, ,maar na 14 dagen, kregen wij bericht wij hadden een overeenkomst getekent voor een aanvullende verzekering,, precies de kosten van de borg 230 euro,,, gebeld met auto eutope kantoor in duitseland ,, sorry ja wij kunnen hier niets aan doen
Ook interrent gebeld en klacht gemaild,, maar nee ze konden hier niets aan doen,, wij zijn gewoon bedonderd door de spaanse medewerker, die aan ons had gehoord dat we heel gebrekkig engels praten,, maar wel heel duidelijk zeiden No car insarans we have bij auto europe, en de medewerker ook duidelijk oke oke zei,, ( dus dit is opsoluut geen mis communicatie geweest,
Maar bewust oudere toeristen bedonderen,, heel jammer,), we hebben onze dochter verschillende telefoontjes naar zowel auto europe als interent om het uit te leggen,, maar een auto europe die beweerd al 60 jaar tevreden te hebben
Die ondanks allemaal klachten op site van oplichtings praktijken bij hun zaken partner,, interent, is wel verdacht, want klanten die wel een uitbreiding op hun verzekering wilde in het kantoor van interent in Gerona inde ze het geld ter plaatsen. En bij ons van de borg,,,en dan ook precies het bedrag 230 euro
Ja vond de medewerker van auto europe ook allemaal wel heeel vreemd,,
Maar ja konden hier toch niets mee, sorry heel vervelend allemaal voor u
Maar bij ons staat toch alles wat je met interrent beslist, daar staan wij buiten..

Ja en zo dekt een auto europe zich in
Maar of het klantvriendelijk is
En of ze nog eens kunnen zeggen
Al 60 jaar tevreden klanten,,betwijfel het

Wanneer auto europe,, de borg terug betaal

Een week voor de verhuur in spanje
Kregen we van auto europe een mail
Met een mogelijkheid voor een nog uitgebreidere verzekering
Voor een veel minder bedrag
Als we daar niet op ingingen ,, is het toch heel logische
Dat we niet akoord gingen, met de 230 euro

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Auto europe

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Auto europe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Suikerbeesie