Klacht: Geen borg terug

op 27 juli 2017 over Auto europe in de categorie Verhuur

Bij auto europe een auto voor 3 weken gehuurd spanje girona
Bij de auto de benodigde verzekeringen afgesloten,betaald aan auto europe
Aangekomen bij interent in girona, werd gevraagd om een aanvullende verzekering, die wij wijgerde. We moesten alleen een document tekenen ontvangst voor auto,,, en de 230 euro werd van de visa als borg afgehaald ,,na 4 weken gebeld met auto europe waarom de borg nog niet terug was gestuurd,, auto europe vertelde dat ze geen inzage hadden, ,maar na 14 dagen, kregen wij bericht wij hadden volgens hun een overeenkomst getekent voor een aanvullende verzekering,, precies de kosten van de borg 230 euro,,, gebeld met auto eutope kantoor in duitseland ,, sorry ja wij kunnen hier niets aan doen
Ook interrent gebeld en klacht gemaild,, maar nee ze konden hier niets aan doen,, wij zijn gewoon bedonderd door de spaanse medewerker, die aan ons had gehoord dat we heel gebrekkig engels praten,, maar wel hebben wij duidelijk gezegd No car insarans we have bij auto europe, waarop de medewerker ook duidelijk oke oke zei,, ( dus dit is opsoluut geen mis communicatie geweest,
De medewerker van interren op girona aitport heeft ons
bewust als toeristen bedonderen,, heel jammer,), we hebben onze dochter heeft, verschillende keren gebeld met auto europe maar steeds was hun antwoord wij kunnen ,niets doen,, u moet dat uitzoeken met interrent, auto europe die zeg al 60 jaar tevreden klanten heeft,,
Die ondanks allemaal klachten op site van oplichtings praktijken bij hun zaken partner interrent, toch met hun blijven samen werken ook is het zo dat klanten die wel een uitbreiding op hun verzekering wilde op het kantoor van interent in Gerona het bedrag ter plaatsen diende te betalen, endat dit dan op hun afschtift staatEn bij ons van de borg,,,en dan ook precies het bedrag 230 euro
Ja vond de medewerker van auto europe ook allemaal wel heeel vreemd,,
Auto europe had een week voor de verhuur een mail gestuurd voor een bijverzekering voor veel minder,,die hadden we ook niet genomen,, dan is het toch lochische dat we de veeel duurdere verzekering van interrent niet genomen hebben

Maar auto europe is niet van plan om enige moeite te doen
Om klanten te helpen met deze problemen

Wanneer auto europe,, de borg terug betaalt
En hun verantwoording nemen voor klanten

Hopelijk

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Auto europe

Reactie van de melder van de klacht Suikerbeesie

4 maanden geleden - Ook ik heb een soortgelijke ervaring,,, auto europe Blijft ondanks de honderde klachten, die er jaarlijks Zijn van interrent,,,zakelijk parner Waarom Omdat auto europe hier zelf ook beter van word

Reactie van de melder van de klacht Suikerbeesie

4 maanden geleden - Klacht.nl. Bericht, Dat auto eurpe,,, hier niets aan gaan doen Rechts bijstand verzekering,, meld hier over Auto europe heeft zich juridische ingedekt, door te melden , dat ze geen verantwoording nemen van alle optionele extra,s die zijn afgenomen, bij verhuurder,,, Maar dat dit een duidelijk gevalletje van oplichting van hun zakelijke parner is Dat bevestigde de medewerker van auto europe in munchen Maar zeggen, toch wij kunnen hier niets mee, Dus zo gaat Auto europe met klanten om, Maar ik zal mensen blijven waarschuwen,,op alle forum,s Pas op voor auto europe,,, en zeker voor hun zaken parner interrent

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Auto europe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Suikerbeesie