Klacht: Geen boekingscode

op 13 juli 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

3 weken geleden een reis naar Curaçao geboekt. Na aankomst op Schiphol voor vertrek blijkt dat de vlucht overboekt is en we standby staan. Op t laatst gehoord dat we toch mee kunnen. Niet echt een fijn begin van de vakantie maar goed we zaten in t vliegtuig. We verbleven in Livingstone in een mooi en groot appartement dus dat was goed. Gezien de heenweg wouden we t nu graag voorkomen door voor de terugreis online in te checken maar we hebben nooit een boekingscode voor KLM ontvangen. Eerst de reisleiding bericht en die vertelde dat t onderaan de factuur moest staan. Niet dus. Gezien het tijdsverschil zou ze de ochtend erop de code smsen. Dat smsje moet nu nog komen. Via de live chat contact opgenomen na 1 uur meteen reactie dat dit onderaan de factuur moet staan. Meteen gereageerd dat dit niet zo is maar hier hebben we een dag later (toen waren we alweer thuis) pas weer bericht op gehad. Op het vliegveld ingecheckt en wederom bleken we niet naast elkaar te zitten. We vinden het jammer dat er niet meer is gereageerd.

Waarom er niet meer is gereageerd op het laatste bericht en hoe het kan als je gewoon stoelen boekt dat je ineens hoort dat je misschien niet mee kan op de vlucht.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maartje van Heugten
x