Klacht: Geen bijlage telegraaf

op 07 maart 2020 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al 2 weken ontvangen wij niet de bijlage van de Telegraaf op zaterdag dus de vrouw en de vrij
Juist om deze bijlage sluiten wij dit abonnement af dus zijn we hier niet blij mee
Wel hebben we een losse bijlage van AD ontvangen

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag de bijlagen nagezonden hebben

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 07 maart 2020 om 15:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van Peer,

Vriendelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u de bijlagen mist.

Goed dat u dit aan ons doorgeeft. Wij begrijpen dat het vervelend voor u is om uw krant niet compleet te kunnen lezen. Onze excuses voor dit ongemak.

Wij zien dat u uw melding inmiddels ook bij ons gedaan heeft via internet. Uiteraard houden we de bezorging de komende periode scherp in de gaten en hebben wij verzocht om vooral extra aandacht te geven aan een correcte bezorging van de bijlagen.

Bent u ervan op de hoogte dat de volledige bijlagen digitaal te lezen zijn?
Voor deze keer sturen wij de gemiste Vrouw en Vrij per reguliere post na, dit duurt enkele dagen.

Met vriendelijke groeten,
MH- Webcare Team

Heeft op 07 maart 2020 om 16:14 geantwoord

Ik wil hem nagezonden hebben
Ik heb geen digitaal accaunt

Alle klachten die gemeld zijn door spetter15