Klacht: Geen bezorging meer van postorder mode boeken

G Pleronakis op 09 juni 2018 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Wacht op reactie
Bedrijf Sandd
Status Open
Datum 9 juni 2018

De klager vraagt zich af waarom er al enkele weken geen bezorging meer plaatsvindt van postorder modeboeken. Dit heeft geleid tot onvrede over de dienstverlening van Sandd.

Mijn Klacht:

Waarom al een aantal weken geen bezorging meer ??

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik de ontbrekende boeken weer krijg

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Ik heb nog steeds niets ontvangen nu ruim vijf weken

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM